Szukaj

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione przez Państwa nie posiadały żadnych wad. Natomiast jeśli okazałoby się,że otrzymali Państwo od nas wadliwy towar lub towar, który różni się od tego który został zamówiony (inny rozmiar, inny model lub wzór) wymienimy go bezpłatnie na odpowiedni model lub zwrócimy pieniądze.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, wystąpienia wady oraz dane dotyczące konta na które przelejemy pieniądze za reklamowany towar wraz z kosztami przesyłek.


FORMULARZ REKLAMACYJNY

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ES BRANDS POLSKA Sylwia Ziemann

Kordeckiego 6

83-000 Pruszcz Gdański

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami w stanie nienaruszonym:

ES BRANDS POLSKA Sylwia Ziemann

Kordeckiego 6

83-000 Pruszcz Gdański

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołączyć trzeba wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt