Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty
zakupione przez Państwa nie posiadały żadnych wad. Natomiast jeśli
okazałoby się,że otrzymali Państwo od nas wadliwy towar lub towar, który
różni się od tego który został zamówiony (inny rozmiar, inny model lub
wzór) wymienimy go bezpłatnie na odpowiedni model lub zwrócimy
pieniądze.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij
formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien
zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do
korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji,
data zakupu, wystąpienia wady oraz dane dotyczące konta na które
przelejemy pieniądze za reklamowany towar wraz z kosztami przesyłek.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi
jego akcesoriami oraz kopią paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ES BRANDS POLSKA Sylwia Ziemann
Kordeckiego 6
83-000 Pruszcz Gdański
Zwrot towaru
Zgodnie
z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby
odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnić formularz
zwrotu i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami w
stanie nienaruszonym:
ES BRANDS POLSKA Sylwia Ziemann
Kordeckiego 6
83-000 Pruszcz Gdański
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami dołączyć trzeba wszystkie
otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.